Menu

Inspiracje na emigracji

Piękne wnętrza to moja pasja - narodziła się z dala od domu...

Sposób na piękną metamorfozę mebli

kasiaros28

Witajcie Kochani! Trochę zapuściłam swojego bloga, ale ostatnie zawirowania życiowe sprawiły, że blogowanie zeszło na drugi plan. Czas jednak wziąć sprawy w swoje ręce i wrócić do tego, co tak bardzo lubię! 

Dzisiejszym tematem posta będzie coś, co miałam już w planach wcześniej, ale nie zdążyłam ogarnąć tematu.

Znudziły Wam się Wasze stare meble, a nie stać Was na to, by kupić nowe? Macie ochotę na zmiany, ale nie chcecie wywracać wszystkiego do góry nogami? Jest na to sposób idealny - wystarczą piękne nakładki na meble, które odmienią ich charakter!

Najlepszą i najciekawszą ofertę, moim zdaniem, ma amerykański sklep O'verlays . Tworzy między innymi takie oto wzory:

 

0001783_anne

0000286_caci

0000959_diamond

0000974_jasmine

0000936_quatrefoil

 

Jak to wygląda w praktyce?

Oto kilka spektakularnych przykładów zmiany starego mebla w nowy za pomocą nakładek - zdjęcia pochodzą ze strony O'verlays:

 

City%20farmhouse%20larger%20image

 

KMDecor2

 

HarperFramonMindeMirror%20600px

 

Na blogu O'verlays znajdziecie również niejeden tutorial o tym, jak z meblowego kopciuszka zrobić królewnę:

 

1

 

Product

 

OfficeConsole%2Bcopy

 

Besta

 

painted-white-dresser-with-gray-overlays

 

adjusted

 

DSC_2560

 

Nakładki firmy O'verlays można wykorzystać na różne sposoby - najłatwiej jest zmienić dzięki nim meble Ikea, ale nie tylko. Sami zobaczcie:

 

93950d2bfa2f224291740f9a14424a56

 

74bd2f7d961a38a217f1cc46b09b72d3

 

cbec0cb3c86d7113edf236b43089aff4

 

946888723a119eb18dc20c4f9f170cd7

 

294f2c8b7e86d7ec3a8071c67b83800b

 

97f973da678fdb0194a9d7bed3958f8b

Źródło zdjęć - Pinterest

 

Jak sami widzicie, za pomocą nakładek O'verlays można zdziałać cuda! Niestety, przesyłka ze Stanów Zjednoczonych to tak naprawdę koszt niemały. Dla przykładu wrzuciłam do koszyka 3 nakładki O'verlays - wyszło ok. 50 $, a przesyłka do Irlandii drugie tyle :(

Zaczęłam szukać takich nakładek na polskim rynku. Jedyne, co znalazłam, to:

1. Firma Mandalaman, która ma w swojej ofercie drewniane zdobienia i ornamenty:

 

drewniana-oslona-grzejnika-ozdobna-azurowa-ornament-03

stol-z-ornamentem-azurowym-w-lipie

drewniany-ornament-lipowy-kwiat-zycia

 

2. Firma Sas - produkty i akcesoria meblowe - w swojej ofercie posiada panele dekoracyjne:

 

PDA%20fot%20(10)

PDA%20(10)

PDA%20(6)

 

Jak widać, w tej kwestii istnieje wielka dziura na naszym rodzimym rynku. Pewnie trzeba byłoby rozmawiać ze stolarzem, który ma dobrą frezarkę laserową i potrafiłby zrobić dla nas takie nakładki, o jakich marzymy. Na pewno będę szukać, bo w kręgu moich marzeń wciąż pozostaje taka na przykład lustrzana szafa:

 

transitional-closet

 

Pozdrawiam ciepło. Kasia

 

 

 

Instalove >

< Trendy - motyw flaminga we wnętrzu

Komentarze (6)

Dodaj komentarz
  • Gość: [Ania K. inspiracjwmm] *.ostrowiec-sw.vectranet.pl

    Witaj Kasiu po dłuższej przerwie :) Dobrze, że już jesteś z nami :)
    Genialny pomysł na metamorfozę mebli poprzez takie fajne, oryginalne nakładki.
    Meble całkowicie odmienione i zyskują nowego charakteru i stylu.
    Bardzo mi się to podoba, super post Kasiu !
    Pozdrawiam ciepło !

  • Gość: [Dom-Dogonić Marzenia] *.range86-139.btcentralplus.com

    Hej Kasiu,jak zawsze jesteś na czasie.Bardzo dobry pomysł na nowe życie dla mebli. Tylko jak piszesz ta cena,pozdrawiam;)

  • kasiaros28

    Witaj Aniu :) Ja też się cieszę, że wróciłam. Brakowało mi tego! Powiem Ci, że zachorowałam na te nakładki. Jak one odmieniają meble, prawda? Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny :)

  • kasiaros28

    Edytko, niestety, gdyby te nakładki były dostępne w naszym kraju, wówczas nie trzeba byłoby płacić takiej kasy za przesyłkę :( Cieszę się, że do mnie zajrzałaś. Buziaki!

  • Gość: [majka] 91.239.183.*

    Witam,
    Znalazłam na allegro kogoś kto oferuje różne rzeczy w tym stylu.
    allegro.pl/listing/user/listing.php?us_id=20273347
    Jak znajdę nakładki na szafy to może odnajdę tego bloga jeszcze raz. Są na pewno bo widziałam katalog, sprowadzane chyba z Ukrainy.
    Pozdrawiam,
    Majka

  • Gość: [Kasia] *.ipvnow.com

    Na szczęście takie nakładki stają się coraz tańsze i ogólnodostępne. Jednak nie wie wszystkie pomysły przedstawione w tym wpisie przypadły mi do gustu, niektóre po prostu nie pasują ale za to inne zachwycają :)

© Inspiracje na emigracji
Blox.pl najciekawsze blogi w sieci